Ar baidarės padeda numesti svorio?

Ne paslaptis, kad vasaros sezonu nereta dailiosios lyties atstovė nori ne tik pramogauti ir ilsėtis, tačiau ir numesti svorio, bei pagražinti savo kūno linijas. Baidarės Ūla – tai viena iš pramogų plaukiojant baidarėmis Ūlos upėje, Lietuvoje. Lietuva garsėja savo upėmis, todėl galima rinktis tikrai iš plačios pasiūlos. Tačiau baidarės Ūla upe vis dar išlieka populiarumo viršūnėse. Kai dabar visi tik ir ieško aktyvių pramogų, kur galėtu praleisti savo laisvalaikį su šeima, mes pasistengsime daugiau paplėtoti tokį klausimą, kaip – ar plaukiojimas baidarėmis gali padėti numestibaidares-1 svorio?

Šiais laikais visi tik ir ieško visokiausių būdų, kaip būtų galima greitai ir nesunkiai numesti svorį. Kiekvienas baidarių treneris ir žinovas galėtų pritarti, jog plaukiojimas baidarėmis išties padeda numesti svorio. Plaukiojimas, irklavimas – tai tokie pratimai, kurie padeda ne tik palaikyti fizinę formą, tačiau ir efektyviai deginti kalorijas. Amerikos sporto taryba atliko tyrimus ir nustatė, jog, pavyzdžiui, 57 kilogramus sveriantis asmuo per valandą laiko plaukiojimo baidare gali numesti apie 283 kalorijas. Na, o 90 kilogramų sveriantis žmogus jau sudegina net 454 kalorijas. Taigi, kuo daugiau sveriate – tuo ir kalorijų galite daugiau sudeginti, jei plaukiojate baidarėmis intensyviai. Tiesa, jei plaukiojimą baidare palygintume su intensyviu vaikščiojimu, skirtumas nebūtų labai didelis. Tai vos 30-50 sudegintų kalorijų. Valanda irklavimo ir valanda ir 20 minučių intensyvaus vaikščiojimo – atneš tokį patį rezultatą. Žinoma, šie skaičiai dar priklauso ir nuo individualaus asmens ūgio, svorio ir aktyvumo lygio.

Vienas žmogus iš Puerto Riko atliko eksperimentą su savimi. Jis kiekvieną dieną plaukiojo su baidarėmis, ištisą mėnesį. Na tik retkarčiais suteikdavo sau vieną kitą išeiginę. Ir mėnesio gale jis neteko net 11 kilogramų. Iš tiesų tai tikrai labai neblogas rezultatas. Kiti ekspedicijos dalyviai numetė ir dar daugiau svorio. Prie viso to prisidėjo ir tas, jog dažnai jie buvo tokie pavargę, jog kartais net neturėdavo kada normaliai pavalgyti. Juk daugeliui dažniausia tik ir pakanka numesti 5-10 kilogramų. O tiems, kurie nori numesti daugiau – reikės ilgiau irkluoti, bei, aišku, neužmiršti derinti ir taisyklingos mitybos. Taigi, iš tikrųjų pakanka vos vienos ar dviejų tokių ekspedicijų per metus.

Užkietėję baidarių fanai Lietuvoje, kaip niekada laukia vasaros ir didžiąją dalį savo laisvalaikio skiria būtent šiai pramogai ir sportui. Kai irkluojate ir norite sudeginti kuo daugiau kalorijų, turite atsiminti, kad reikia palaikyti vienodą tempą ir plaukti normalaus atstumo ruožus. Svarbiausia yra trukmė  ir optimalus greičio išlaikymas. Jei turite kalorijų matuoklę – stenkitės į ją kuo mažiau žiūrėti, o labiau koncentruokitės į patį plaukimą.

Reikia nepamiršti ir šalia sporto tinkamai derinti savo visus mitybos įpročius. Mes Jums tikrai nepatariame per valandą laiko sudeginus 400 kalorijas, nueiti ir save apdovanoti kokiu nors alkoholiniu kokteiliu ir keliomis plytelėmis šokolado. Viskam yra saikas, o be visavertės ir tinkamos mitybos, net ir geriausias sportas nepadės numesti svorio. Juk „Snickers“ batonėlis turi virš 300 kalorijų, taigi tai Jums gali kainuoti visą valandą intensyvaus irklavimo. Visada pagalvokite apie pasekmes. Reikia nepamiršti ir savo širdies ir neapkrauti jos per daug. Jei jaučiate, kad irkluoti Jums darosi sunku, stenkitės šiek tiek pailsėti ir pasidaryti pertraukėlę. Na, o jei esate dar visai žalias ir net nenutuokiate nuo ko pradėti plaukioti baidarėmis – kreipkitės į savo vietinį baidarių trenerį.

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *