Baidarių nuoma Aukštaitijoje – gera pramoga Jums

Karštomis vasaros dienomis, o ypač savaitgaliais imame planuotis savo savaitgalius. Per televiziją teko girdėti, jog tie, kas dirba sunkius fizinius darbus turėtų poilsiauti ramiai, pavyzdžiui, iškylauti su palapinėmis, prie laužo, ilsėtis kaime, gulinėti prie jūros ,ežero ir t.t. Tie, kas dirba intensyvų protinį darbą – turėtų rinktis aktyvų sportą, tam, kad galėtų pilnai išsikrauti ir leistų pailsėti savo smegenims. Baidarių nuoma Aukštaitijoje – tai pramoga, kuri iš esmės tinka visokį darbą dirbantiems asmenims. Baidarės yra aktyvus poilsis, tačiau jis gali būti ir ramus, jei tik patys tobaidare-6 norėsite. Jei pasirinksite baidares kokioms nors varžyboms, pavyzdžiui, 30 kilometrų plaukimui, tuomet Jūsų poilsis bus aktyvus. Tačiau, jei pasirinksite tik ramius pasiplaukiojimus, pavyzdžiui, su savo antrąja puse – tada poilsis bus visai ramus.

Baidarių nuoma Aukštaitijoje Jums tikrai patiks kadangi jie siūlo lanksčias nuomos sąlygas. Baidarių nuomos kaina priklausys nuo to, kokias baidares pasirinksite ir kuriam laikui Jums jų reikės. Jei vis dar nesugalvojate, ar tikrai norite rinktis plaukiojimą baidarėmis – tikriausiai dar esate prastai susipažinę su visais teikiamais malonumais:

Plaukimas baidarėmis visada siūlo tik pačius geriausius privalumus Jūsų sveikatai. Pagrindinius plaukiojimo baidare įgūdžius jau galima įgauti ir per kelias dienas, tačiau, jei siekiate kažko daugiau – Jums teks žymiai daugiau treniruotis. Pavyzdžiui, plaukioti su sportine baidare yra tikrai sunkiau, nei, kad su dviviete. Iš kitos pusės plaukti su dviviete baidare gali būti irgi menkas „malonumas“ tais atvejais, kai Jūs, pavyzdžiui, jau esate gana neblogai įgudęs, tačiau Jūsų partneris dar visiškai nieko nemoka. Tačiau čia nėra didelė problema, kadangi šiuos įgūdžius galima sėkmingai gerinti sulig kiekvienais metais. Baidarės, kaip vienas iš Jūsų hobių, suteikia galimybę pagerinti sveikatą ir padaryti gyvenimo, susijusios su fitnesu, pagrindus. Kartais plaukimas su baidarėmis yra tikrai smagus laiko leidimas ir geras atsipalaidavimo būdas, tačiau kartais plaukti gali būti paprasčiausiai sunku. Nepaisant to, tai yra puiki socialinė veikla, tačiau gali būti vykdoma ir vieno, ar dviejų asmenų. Kalbant apie trukmę, tai Jūs turite pilną laisvės pasirinkimą. Galite rinktis tik kelių valandų pasiplaukiojimą baidare, tačiau galite leistis, kad ir į visos savaitės ekspediciją. Nakvotumėte palapinėmis, po truputį vis kažkur paplaukdami. Taigi, čia viskas priklauso nuo Jūsų finansinių galimybių, laisvo laiko turėjimo ir, aišku, pačių noro ir motyvacijos. Jei nuspręsite leistis į tolimesnius žygius – visada bus smagiausia, jei tai darysite kartu su kompanija. Greičiausiai vienam būtų liūdnoka, todėl keliaukite su savo šeima, draugais. Jei ir nutiks kokia nelaimė – visada atsiras, kas atskubės į pagalbą.

Tačiau dar bent trumpam sugrįžkime prie baidarių teikiamų privalumų. Vienas iš geriausių privalumų, kuriuos mėgsta ir vyrai, ir moterys – tai šis sportas padeda mesti svorį. Jei turite antsvorio, ar norite šiek tiek paryškinti savo kūno raumenis – yra tikrai verta intensyviau plaukioti su baidarėmis. Yra nustatyta, kad maždaug valanda plaukiojimo baidarėmis sudegina apie 400 kalorijų. Visai neblogas skaičius, tiesa? Tik pagalvokite, kiek kalorijų sudega jau nuo kelių valandų pasiplaukiojimo. Juk keturios valandos plaukimo sudegina net 1600 kalorijų, o tai yra visos dienos norma. Tad nenustebkite, jog po tokio pasiplaukiojimo, jausitės labai alkani.

Plaukiojimas su baidarėmis taip pat pailsina ne tik Jūsų kūną, tačiau ir protą. Jums yra lengviau atsikratyti per dienas susikaupusios įtampos ir streso.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *